Get Adobe Flash player

Új suli, új közeg, új emberek. Az elején szokatlan volt, de sikerült beilleszkednie szinte mindenkinek. Ehhez természetesen hozzájárultak az együtt eltöltött kirándulások, programok. Az első kiruccanásunk Debrecenbe, a jégkorcsolyapályára vezetett. Igaz majd szétfagytunk, de jól szórakoztunk körbe-körbe cikázva a jégen, nagyokat esve. De igazán az osztálykirándulás kovácsolta össze a csapatot.

Két órás buszozás után meg is érkeztünk szálláshelyünkre, Szilvásváradra.
Bejártuk a Szalajka-völgyet, gyönyörködtünk a Fátyol vízesésben, és nagy nehezen, de felmásztunk az Ősember barlangig is, ami talán már hegymászásnak minősült… De amikor megláttuk a bob-pályát elfelejtettük a cipő okozta fájdalmakat, és mindenkit elöntött az izgalom. Hányingerig száguldoztunk le a hegyoldalról, megunhatatlan volt. Ezt este medencés buli és szalonnasütés követte, illetve virsli- és kolbászsütés főleg. éjfélig vegyülhettünk, utána mindenki hullafáradtan borult az ágyába.
Másnap, reggeli után indultunk Egerbe, útközben betértünk Noszvajba, meglátogattuk a barlanglakásokat, többek között megismertük a tubát és ezeket a tufából kivájt szobákat. Ezek után ellátogattunk az Eszterházy Károly Főiskolára, és részt vettünk egy kémiai kísérletes előadáson, amin kis híján felrobbantunk, de nagyon sokszínű előadást láthattunk. Ebéd után várt ránk Eger szívének felfedezése. Szabad foglalkozás alatt bejártuk a boltok sokaságát, szétnéztünk a városban. A souvenirek megvétele után fáradtan bár, de törve nem indultunk hazafelé.
Összességében nagyon jól éreztük magunkat, tartalmas, programokkal teli osztálykiránduláson vettünk részt, és reméljük fogunk is még.